5 Haziran 2012

Deborah BIOETYC EASY SUN

Sizlere daha önce Deborah'ın güneş serisini burada tanıtmıştım.Bugün serinin BIOTEYC EASY SUN 10 SPF ürünü ile tanışma fırsatım oldu.
 Ürün sprey formunda ,bu yüzden kullanım kolaylığı sağlıyor.Genelde tek başına kremlenmek zordur.Özellikle bacaklarınızın arkası ve sırtınızın bazı yerlerine ulaşamazsınız ve düzgün yanamazsınız.Sprey ürünleri tercih ederseniz işinizi kolaylaştırmış olursunuz.
 Şişede deodorantlarda olduğu gibi ilk açanın siz olduğu kilit mekanizması var.Yani sprey gibi değil deodorant gibi kullanıyorsunuz.Sıktığınızda sıvı bir kremle karşılaşıyorsunuz yani bir yağ değil bu bildiğiniz güneş kremi ancak biraz daha sıvılaştırılmış halde.

Ürünü denemek için ilk sıktığımda kokusu beni kendine aşık etti diyebilirim.Özellikle güneş kremlerinin kokusuna bayılan biri olarak çok sevdim bu kokuyu .Kokunun sırrı sanırım Frenk inciri.Frenk inciri ,zeytinyağı ve kapariden oluşan  ''Akdeniz güneş bakım kompleksi'' ile cildi nemlendiriyor diye özellikle belirtilmiş.

Bir diğer gözüme çarpan özellik ise çok çabuk emilmesi oldu.Sürdükten sonra vıcık vıcık bir yağ tabakası veya kayganlık hissi bırakmıyor.Çok çabuk emildi ve sanki hiçbirşey uygulamamışım gibi cildim kendi haline geri döndü.Plajda bile olsam yağlı ve vıcık vıcık bir şekilde üstüme birşeyler değmesin diye uğraşmaktan hiç haz etmiyorum.

UVA ve UVB koruması da mevcut.Bildiğiniz gibi sadece UVA koruması güneşin zaralı etkilerinden korunmak için yeterli olmuyor aldığınız ürünlerde mutlaka UVB korumasına da dikkat etmelisiniz.


Açıkçası bazı ürünleri sırf ambalajına bayılarak aldığım olmuştur.Bu tarz ürünler de nedense çok nadir memnun bırakır beni kendisinden.Bu ürün o nadir ürünler arasına girmeyi başardı benim gözümde. :)

Güneş kremi almayanlara veya yeni bir ürün denemek isteyenlere tavsiyemdir.Tatile gitmeseniz bile dışarıya çıkarken koruyucu ürün kullanmanız gerektiğini unutmayın kızlar :))Daha çok süslenicez cildi diri tutmak lazım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder