7 Haziran 2012

Geç olsun güç olmasın MTV Movie Awards EN'leri

3 gün gecikmeli bir yazı olsa da geç olsun güç olmasın dedim MTV 2012 Movie Awards kırmızı halı'da EN'leri inceleyelim istedim.

EN Güzel Makyaj

Charlize Theron'un gayet hafif varla yok arısnda yapılmış makyajı ve göz kısmına uygulanan gölgelendirmeyi çok başarılı buldum.Gayet zarif ve abartısız bir makyaj.Bu makyaj duru güzelliğini daha çok ortaya çıkarmış .

Bu arada elbisesini de çok beğendim ama etek biraz daha daralarak kalem etek gibi gelseydi daha ince bir duruş olurdu diye düşünüyorum.Peplum'un zaten basen kısmını geniş göstermek gibi bir etkisi varken altındaki etek kısmının hafif bol oluşu kendisini kilolu göstermiş.

EN Nuhu nebi

Tamam pullu payetli elbiseler şıkır şıkır bir görünüm veriyor ancak Alex Frnka 'nın elbisesine göz attığımızda elbisenin uzunluğu,çeyrek kollar sıfır yaka ile sıradan ve basit bir görüntü ile karşılaşıyoruz.İstediği kadar parlak olsun babaanne elbisesi gibi duruyor.Üzgünüm Alex.


EN Kendini bilmez

Herkesin vücut tipi ayrı bu yüzden her elbise herkese olacak diye bir durum yok.İnsan önce vücut tipini tanımalı ve buna göre giyinmeli.Amber Rose biraz kalın kemikli bir bayan ve vücuduna oturan nude ve nil yeşili tonlarında mini bir elbise tercih etmiş.

Giydiği dar elbise vücudundaki tüm kusurları ortaya çıkartmış ve elbisenin mini olması durumu kurtarmamış hatta daha da vahimleştirmiş.Çünkü üst bacakları kalın alt bacakları ince ve buradan bile selülitleri rahatlıkla görülebiliyor.Belki daha koyu bir renk ve biraz daha uzun bir elbise tercih etseydi çok daha güzel bir duruş yakalayabilirdi.


EN Pasaklı 
 Kristen Stewart son zamanların popüler yıldızlarından ancak görünen o ki yoğun tempo kendisine yaramamış.O kadar giyin süslen gel o saç baş ne Kristen bi tarasaydın bari ...Makyaj da sanki dün geceden kalmış gibi...Bir önceki gece çılgınca eğlenmiş yatmış kalkmış gelmiş gibi görünüyor.Yok olmadı bir daha ki sefere artık


EN Cesur Kıyafet

Bu elbiseyi görünce aklıma 2 isim geldi Ece Gürsel ve Asena.Şu sıralar fazla cesur dekolteler tercih edilmeye başlandı ama ben bu kadarını çok abartılı buluyorum.Lauren Mcknight elbiseyi güzel taşımış ama duruşu sürekli dikkat gerektiren bir elbise olduğu aşikar.

EN Güzel Tulum

Elizabeth Banks',n giydiği tulumu çok beğendim .Çok şık bir görünümü var tulum deyip geçilmemiş dekoltesi bile var.Zaten kendisini çok beğenirim bu tarz da kendisine çok yakışmış.Belki ayakkabılarını ojeleri gibi renkli kullanıp biraz daha renklendirebilirdi ama yinede siyahlar içinde hoş duruyor.

            
EN Günlük giyim

Gossip Girl dizisinin yıldızı Leghton Meester dizide görmeye alışkın olduğumuz şık tarzından biraz uzak kalmış.Herkesin abiye kıyafetlerle katıldığı gecenin tek şortlu kahramanı arkadaşlarının yanından gelmiş geçerken uğramış gibi.Blair'in tarzını takip etmesi tavsiyemdir.Çünkü kendisine çok yakışıyor.



EN Güzel Peplum elbise

Gecede neredeyse ondan fazla bayanın üzerinde peplum elbiselerden gördük.Bunların arasında en beğendiğim ve kendisine de yakışanı giydiğini düşündüğüm elbisenin sahibi Emma Stone oldu.Kendisi saç rengini de bakırdan sarıya döndürmüş bu yeni haliyle Dawson's creek'ten tanıdığımız Michelle Williams'a benzememiş mi ben çok benzettim.
Neyse elbise güzel diyecek bir şey yok.Bu arada ayakkabılara da DİKKAT !! 

Ve diğer kırmızı halı görünümleriyle başbaşa bırakıyorum sizleri ...














































Photos by MTV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder