20 Haziran 2012

Günün Blogu-Do You Like


Bu günün konuğu Sevgili Aylin.

Hadi gelin kendisini ve neşeli blogunu biraz daha yakından tanıyalım .

XOXO

Merhaba ben Aylin ! :)  Alışveriş Dedektifi'ne beni blogunda ağırladığı için öncellik olarak teşekkür ediyorum. 

Bandırma/Akçay arası mekik dokuyan bir kızım. İstanbul Aydın Üniversite'sinden mezun oldum. Müzik dinlemeyi, kitap okumayı ve gülmeyi acayip çok severim. Moda ve kozmetik üzerine ne var ne yok okurum. İnternette vakit geçirmekte en sevdiğim rutinlerim arasında.Özellikle blog okumak :) Yabancı diziler benden sorulur, spor yapmayı çok severim. Ve köpeğimiz Köpük. Kendini sevdirebilen dünya tatlısı bir bebek daha o:) Resimde görüldüğü gibi ben ve köpüğüm :)


 Blog açmak hep aklımdaydı ve zaten kişisel yazılarımı yazdığım bir blogum vardı.Ablam, bana hep blog açmam da  destek çıkmaya çalıştı ve sonunda bu istediğimi gerçekleştirdim diyebilirim :)

Sonunda  http://doyoulikend.blogspot.com/  adlı minik blogum doğdu :) İsmini çok düşünmeden bir anda koydum. Çok düşünsem bir bloguma bir ad koyamazdım eminim :)

Blogumda modaya, kozmetiğe dair ne varsa bulacaksınız. Şimdilik daha yeni bir blog ama ileride çok gelişecek,büyüyecek benimle.Kendi zevklerimi, denediğim ürünleri, süprizleri ve bazen de hayata dair yazılarmı bu blogumda görebileceksiniz.

Ne mutlu kendimi anlatabildiysem sizlere :) Umarım beni de aranıza alırsınız. Ve tekrar Alışveriş Dedektifi'ne teşekkür ederim :)

Bloguma hepinizi beklerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder