21 Haziran 2012

Günün Blogu - Duygu Lost in Her Closet


Günün konuğu sevgili Duygu,
Duygu Dolabının içinde kaybolmuş bir kız aynı zamanda da bir blog canavarı :)) Gelin haydi Duygu ile tanışalım.

Bu arada sizler de blogunuzun burada olmasını istiyorsanız alisverisdedektifi@gmail.com adresine maillerinizi bekliyorum :)

XOXO

Ankara’da yaşayan, asıl mesleği İngilizce Öğretmenliği olan, yıllarca futbol oynamış ama aynı zamanda moda aşığı kendi içinde çelişkili insan Duygu :)

Kendimi ilk postumda “blog canavarı” olarak niteliyorum. Bunun nedeni nedir diye soracak olursan şunu söyleyebilirim ki, blog açmadan önce sinsi sinsi blogları takip eden bir insandım  bu yüzden altyapımın o kadar da kötü olmadığını düşünüyorum :) ikinci sebebinden de mizacımdan kaynaklandığını rahatlıkla söyleyebilirim. İnanılmaz çabuk sıkılan bir insan olduğum için daha önce birçok blog açma girişimim olmasına rağmen en fazla 1-2 ay ömürlü oldu. Ama “Duygu, lost in her closet” benim yeniden doğuşum diyebilirim. 




Üniversiteden mezun olup, aşırı yoğun bir tempoyla çalışmaya başladığım sırada kendim için hiçbir şey yapmadığımı fark ettim ve tam da o gün bu bloğu açmaya karar verdim. Stilinizin başkaları tarafından beğenilmesinin verdiği haz ve o ortamdaki paylaşımlarım çok başka.  Bu dünyada yalnız olmadığımı, benim gibi düşünen, giyinen insanların olduğunu bilmek aslında insana bir çeşit güven ve mutluluk veriyor.



Eğer stilimi nasıl tanımladığımı soracak olursan, iki kelimeyle cevap verebilirim, “kafama göre” :) Bir gün hanım hanımcık, bir gün Retro, bir gün hippie olurken, başka bir gün de çok büyük bir şirketin CEO suymuşçasına klasiklikten ölebilirim :) Modanın aslında ruh halimizin bir yansıması olduğunu düşünüyorum o yüzden içimden nasıl geliyorsa öyle giyinmeye çalışıyorum.


İleride her stil ya da moda bloggerı gibi ben de bu alanda bir şeyler yapmayı çok isterim. İngilizce öğretmeniyim ve bildiklerimi insanlarla paylaşmak en büyük hobim diyebilirim. Eğer ileride moda ve stil hakkında bildiklerimi blog dışında da paylaşabileceğim bir fırsatım olursa benden mutlusu olmaz :)

Sizleri de bloguma beklerim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder