1 Haziran 2012

Ananas kokulu PASTEL oje

Evet bu rengi uzun zamandır arıyordum.Genelde bu renk hep simli olarak çıktı karşıma PASTEL 'in yeni kolleksiyonunda bu rengi görünce umarım simli değildir demiştim ilk fırsatta gidip aldım tam istediğim gibi...


Watsons'ta oje reyonunda bu ürünü bulamadım yeri pastel kozmetik reyonundaydı.Sebebini şişeleri görünce anladım.Ebat olarak diğer pastel ojelerden daha küçükler.Deneme boyu bir oje kadar diyebilirim ebatlarına.Fiyat olarak ise 2,5 TL gibi bir fiyatı vardı.

Ebatına bakılırsa fiyatı biraz pahalı geldi bana çünkü kokudan çok renk benim için ön planda.Keşke büyük boy olsaymış.Yine de herşeyin küçüğü  pek şirin oluyor:))

Bir sonraki deneyeceğim ürün sanırım tarçınlı top coat olacak.Sarı renk yine de favorim indirim falan olursa depolarım yaz için :))

2 yorum:

  1. gerçekten ananas gibi kokuyor mu :) merak ettim eğer öyleyse sırf kokusu için bile alabilirm :)

    YanıtlaSil