14 Haziran 2012

2012 YAZININ OLMAZSA OLMAZ AKSESUARLARI

Evet geldik sevgili Asuman'ın son konusuna.Muhtemelen önceki postları okumayanlar şu an Asuman kim yahu diyordur.O zaman önce blogda 200 kişi yarışması ile ilgili buradaki yazıyı okursanız olay biraz daha netleşecektir.

Neyse gelelim bu sezonun olmazsa olmaz aksesuarlarına.

-Anahtar Kolye

Tiffany & Co. ile ortaya çıkan anahtar kolye listemize giren ilk aksesuarımız.
-Nail Ring

Nail ringlerden daha önce buradaki yazımda bahsetmiştim.Bu takıyı da olmazsa olmazlar arasına eklemekte hiç sakınca görmüyorum çünkü gördüğüm an düşünmeden alacaklarım arasında.


-Şahmeran bileklik

Ben özellikle rose gold olanları tercih ediyorum.gerçekten çok şık duruyorlar.Birkaç çeşit edindim bile.



-Yaka

2012 'de aksesuar deyince aklımıza gelen ilklerden biri ''Yaka''.Taşlı,desenli,düz çeşit çeşit yakalar boyunlarda yerini almalı.



Ve tabiki blogdaki yarışmamızın da hediyesi olan yazılı kolyeler 


Takın takıştırın o zaman.Bol takılı bir yaz dileğiyle :))



4 yorum:

  1. Yarışmadan ziyade istediğim üç konuya yer verdiğin ve bana da bir nevi yardımcı olduğun için teşekkürler tekrardan:)

    YanıtlaSil
  2. Benim için de çok zevkli oldu .Böylece istediğiniz konularda yazıp sizlere daha çok öğrenmek istedikleriniz konusunda yardımcı olabildim :)) Yarışma için de bol şans dilerim :))

    YanıtlaSil
  3. Anahtarları o kadar seviyorumki geçen yaz bileklik almıştım ve hala severek takıyorum. Kolyeside süpermiş sırada o var. :)

    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bende bloguma

    YanıtlaSil