19 Haziran 2012

Yaz için Hafif Düşük Kalorili Rainbow Tatlı

Kaç gündür geceleri tatlı arar oldum bu yüzden bugün mutfağa gidrim ve kendime düşük kalorili eğlenceli bir tatlı hazırladım.

Rainbow Tatlı

İsmini ben koydum kafamdan ama eminim yapan başkaları varsa onlarda aşağı yukarı böyle isim vermişlerdir.
Yapımı çok kolay birkaç paket jöle alıyorsunuz ve sırayla birini yapıp kaba döküp iyice soğuduktan sonra diğer katı yapıyorsunuz.

Ben 3 paket jöleden yaptım ve kesimi kolay olsun diğe kare bir borcama döktüm.Borcamda gördüğünüz tatlının tamamı 180 kcal ve içinde hiç yağ olmaması da cabası...



Sizler isterseniz minik şeffaf  kalıplara koyabilir ve isteğe göre içine meyve parçaları da ekleyebilirsiniz.

Afiyet olsun :))

1 yorum:

  1. aayy kesin yapmalıyım bunu çok zekice hem ben çok severim jelibonu hihi :))

    YanıtlaSil