7 Haziran 2012

Tam 1 ayım var önerilerinizi bekliyorum :)

Evet çok önem verdiğim bir düğüne katılacağım ve tam 1 ayım var.Şimdi açık açık konuşalım hiçbir şeyim hazır değil.Güzel bir elbiseye ihtiyacım var kır düğünü olacak kısa bir elbise düşünüyorum renkli.Tabi buna uygun ayakkabı,çanta,takı varsa önerileriniz görüp beğendiğiniz nolur nolur paylaşın :))

Bu düğün benim için şöyle önemli erkek arkadaşımın abisi evleniyor ve ben tüm aileyle bir arada olacağım aslında ailenin büyük bir kısmı ile tanıştım ama ilk defa herkesle bir arada olacağım o yüzden şık ve zarif bir elbise olmalı .Pudra renkleri olabilir yada yaza uygun renkler ama siyah,kırmızı gibi renkler düşünmüyorum.Aslında birkaç yere baktım ama çok beğendiğim bir elbise ile karşılaşmadım.Önerileriniz varsa mutlaka bekliyorum.

Herkese sevgiler :))

2 yorum:

  1. Ben bir çok yabanı siteden beğendiğim elbise modelleri kaydetmiştim.Onları mail olarak yarın sana gönderebilirim..Yani şu markadan şu kadara gibi bişey olmaz ama almadan önce bir fikir sahibi olursun alacağın şeyin görüntüsü oluşur diye düşündüm.
    blogunu da izlemeye aldım..seni de beklerim

    www.banakalirsaboyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok sevinirim.Güzel birşey bulursam diktirmeyi de düşünebilirim çünkü.Mailini bekliyorum o zaman :))

      Sil