23 Haziran 2012

Bugün ne giydim?

Bugün yine hava çok sıcak...Bende şöyle efil efil rahat birşeyler giymek istedim.

Düğünde giyeceğim elbiseyi daraltmaya vermiştim şimdi tekrar denemek için sürekli giy çıkart zor olacak diye de elbise seçtim...

Kamera ile ilgili problemim devam ettiği ve aile bireyleri şehir dışında,sevgilim de işte olduğu için fotoğraflarda yine ben yokum :(

Elbisemi uzun yıllardır elbise giymediğim için tam yazlık klasik bir elbise diyerek hemen kaptım.Modası geçmeyenlerden:) Kolyem ise sevgilimin annesinden sevgililer günü hediyesi:) Hep boynumda o yüzden her kıyafet postunda karşılaşacaksınız şimdiden söyleyeyim:)

Söz en kısa zamanda fotoğraf işini halledeceğim...

Bakalım neler giymişim;




Puantiyeli elbise: Bershka
Beyaz babetler: London Rebel
Çanta: Lacoste
Kolye: Atasay
Yüzük: Guess
Bileklik:Bostancı Pazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder