22 Haziran 2012

Günün Konuğu - Chic'em All

Bu günün konuğu Chic'em All .

Ben fazla söze gerek duymuyorum kendisi zaten herşeyi çok net anlatmı ş:) Keyifli okumalar ...

XOXO


İnternetin yaygınlaşmasından sonra dilimizden düşürmediğimiz “ilham” kelimesini önceden ne kadar kullanırdık hiç düşündünüz mü?

İnsan beyni muhteşem bir görsel arşive sahiptir ve bu görebildiği şeyler de bakmak ve görmek arasındaki fark gibidir. Herkesin blogunda paylaştığı şeyleri bu şekilde değerlendiriyorum, görebildiğimiz şeyleri, dikkatimizi çeken konuları paylaşıyoruz.
Ben de blogumda benim görebildiğim, ilgimi çeken ve sizlerin de ilgisini çekip ilham verebilecek şeyler paylaşmayı seviyorum. Bu yeni sezon trendleri de olabilir, sanat haberleri,  kombin önerileri, şehirde ne yapmalı, günün şarkısı, tasarımcılarla yapılan işbirlikleri, ümit veren genç tasarımcılar da olabilir..
Hadi aylardır aradığınız ayakkabıyı ya da mağazalarda “maalesef kalmadı..” denilen bütün AVM’leri tek tek arayıp bulduğunuz “O” bluzunuzu giydiniz fakat şehirdeki sanat haberlerinden haberiniz var mı?
Herşey tamam peki teknolojik tasarımlardan geri kalmak olur mu? Çantanızın rengine müthiş uyum sağlayacak elinizde taşıyabileceğiniz tasarım harikası bir i-phone defterine ne dersiniz?

Evet yanlış okumadınız, burcu İkizler olan hayatı %90 İtalyanlarla geçen moda sektöründe çalışmasından mütevellit trendleri hep 2 sezon ötede yaşayan birinin bloguna hoşgeldiniz. Burda her telden var!

Instagram: ciiden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder