14 Haziran 2012

Bu sezona damgasını vuracak gelinlik modelleri

Asuman'ın konu seçimiyle bir post daha geliyor.Asumanın benden post olarak yazmamı istediği ikinci konu bu sezona damgasını vuracak gelinlik modelleriydi.

Bu sezonda yine beyaz giyiyoruz bir değişiklik yok :))deyip postu burada bitirebilirim ama henüz o kadar saçmalamadım iyi ki.

Neyse gelelim bu sezonuna damgasını vuracak gelinlik modellerine:

Mermaid yanı deniz kızı modelinin ne kadar zarif ve şık durduğu konusunda hepimiz aynı fikirdeyizdir sanırım.Bu modelin tek kusuru ise çok süper bir vücuda sahip olmanız gerekliliği.


Özellikle güpür ve tüllerin birlikte kullanıldığı gelinlikler ise uzun kuyruklu ya da prenses etek modelleri ile bu yılın en çok konuşulan modelleri arasında yer alıcak.

2 yorum:

  1. Bu sene evlenme hazırlıkları yapan tüm gelin adayları ve kuzenim için böyle bir konu hakkında post olmasını istemiştim. Gelinliklerin hepsi birbirinden güzel, seçemedim arasından en güzeli şu diye:)Teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi ayrı güzel. Seçmek zor olsa gerek :) Henüz böyle bir telaşım. Çok kararsız bir insan olduğum için şimdiden düşünmek de istemiyorum. Bunları ekliyorum arşivime :)

    YanıtlaSil