23 Haziran 2012

Günün Konuğu-Zülal Ateş / Fashion Fairytale



Hafta sonuna geldik bile....Bu günün konuğu Sevgili Zülal.Zülal'in dolu dolu içeriği ile şahane bir blogu var.Kendisi ile çok güzel bir röpörtaj yaptık...Sizlerin de seveceğinden eminim...


Keyifli haftasonları 


XOXO


Merhaba Zülal,seni biraz tanıyabilir miyiz?Nerelisin ,kaç yaşındasın,okuyor musun ya da ne iş yapıyorsun?Biraz seni tanıyalım...

**Merhaba:) Ankaralıyım, 21 yaşındayım ODTÜ' de okuyorum, moda editörlüğü yaptığım bir dergi var ve bir sosyal medya ajansında yarı zamanlı çalışıyorum. 


Blogger olmak hayatında neleri değiştirdi?Sana kattığı şeyler varsa bahsedebilir misin?

**Blog yazmak hayatımda çok fazla şey değiştirmedi, ancak kattıkları göz ardı edilemez. Birbirinden güzel arkadaşlar edindim hepsinden önce. Paylaştıkça, ürettikçe mutluluğum arttı ve bakış açım genişledi. Ben büyüyorum, gelişiyorum; blogum da bundan nasibini alıyor.

Blogunda nelerden bahsediyorsun, bloguna daha önce göz atmayanlar için biraz bahseder misin neler bulabilirler ?

**Genel olarak moda ve stilden bahsediyorum ama gittiğim, gezdiğim yerleri, katıldığım bir partiyi de bulabilirsiniz. Şimdilerde bir kampüs projesi olan 'Ne Giydi Ki?' üzerine yoğunlaştım. Blogumda üniversite hayatından bol bol stil ve kombin önerileri olacak.

Blogunun ismine bakılırsa moda senin için büyük bir anlam ifade ediyor.Sana göre ''Moda'' desem bir cümleyle ne dersin?

**Evet, moda genel olarak büyük bir anlam ifade ediyor ama özünde dünyayı peşinde koşturan bir tüketim çılgınlığı olduğunu düşünüyorum.


Blogunda bir çok fotoğrafın var.Özel bir fotoğrafçı ile mi çalışıyorsun?

**İyi fotoğrafçılarla çalışıyorum ancak tek bir fotoğrafçım yok. Genel olarak Gökhan Orcan ve Ahmet Elbir oluyor blogumdaki güzel fotoğrafların sahibi.





En çok nerelerden alışveriş yaparsın ?

**Her yerden alışveriş yapabilirim, yeter ki gördüğüm an 'tamam bu' diyeyim. Marka odaklı değil, ürün odaklı olur alışverişlerim. Bazen beğendiğim bir parçayı internetten de arayıp alabilirim.


Vazgeçemediğin makyaj ürünlerin neler ?

**Kapatıcı, rimel ve kırmızı ruj.

En son ne aldın?

**En son yazlık uzun bir elbise aldım:)


Son olarak blog adresini de bizlerle paylaşırsan bir de kendimiz göz atalım bloguna :)


** www.zulalates.com

1 yorum:

  1. :) Güzel bir paylaşım olmuş zülali daha iyi tanımış olduk böylece.

    madambfashion.blogspot.com
    bloguma beklerim bende

    YanıtlaSil