18 Haziran 2012

Yarın Ne Giysem -1

Geçen Hafta sizlere blogda yarın ne giysem köşesi kuracağımdan bahsetmiştim.Bugün ilk postu yazmak istedim ancak imkanlar çok kısıtlıydı.Hangi imkanlar derseniz fotoğraf çekebilen biri gibi mesela yok,kendim şekiyim dedim uygun bir resim çekebileceğim rahatlıkta bir ayna yok .Birazcık canım sıkıldı tabi ki ama bu günü atlatıyım bir sonraki post'ta durumu daha elverişli hale getiririm dedim.Bir de güzel bir fotoğraf makinesine ihtiyacım var.Sanırım bir sonraki post dışarıda çekilecek yani bu durumda yarın ne giysem değil bugün ne giydim olabilecek.Neyse zaten konumuz özetle ne giydiğim..Ha bugün ha yarın ne fark eder değil mi ama ?:))

Yarın giyeceklerimi seçtim.Fotoğraflar bir şahane değil ama emin olun ki gerçekte fotoğraftakilerden çok daha güzel duruyorlar.Buyrun  birlikte bakalım ...



Ayakkabılar:DESA
Pantolon:Butik
Bluz:Bershka
Kemer :Vintage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder