18 Haziran 2012

Günün Blogu-Bana Kalırsa Böyle

Bu günün blogger konuğu Zeliha diğer ismi ile Esther.Bana Kalırsa Böyle isimli gelişmekte olan gelecek vaad eden güzel mi güzel  bir blogu var ve istedim ki bugün kendisi ile daha yakından tanışalım.Şu anda blogunda da çok güzel bir çekilişi var.http://banakalirsaboyle.blogspot.com/2012/06/kim-hediye-ister.html adresinden çekilişine de katılabilirsiniz.


Şimdi sizleri başbaşa bırakıp aradan çekiliyorum 


XOXO


Selamlar..Ben zeliha blogdaki ismimle hitap etmek isterseniz de esther:)


Okumayı yazmayı çok seven,yeni şeyler deneyen,denemeyi seven,kozmetiklere tutkuyla bağlı,makyajı seven ama fondoteni asla süremeyen,kokulara renklere yemek tarifleri denemeye bayılan bir kitap kurduyum.Kitap kurdu demişken esther isminin de nereden geldiğini size anlatabilirim.
Paulo Coelho'yu okumayan yoktur,Simyacı'sını herkes bilir.Fakat ben onu Zahir romanıyla tanıdım ve sevdim,bir çok kitabını da okudum sonradan ama Zahir'deki Esther karakterini hiç aklımdan çıkarmadım.Aklıma bu kadar yer eden ve sevdiğim karakterin ismini blogda kullanmayı seçtim.

Blog yazmaya başlamam aslında özenmemle oldu.Blogları dolaşırken  birden ben de kişisel günlüğümü tutmaya karar verdim çünkü yazmaya insanlara yazdıklarımı duyurmaya özendim bloggerları kıskandım:)
.İlk başta en iyi bildiğim şeyi yapayım dedim,kitaplarla ilgili bir blog açmaya karar verdim.Ama okuduğum bölüm dolayısıyla sürekli sınavlarla uğraşıyordum ve kitap okumayı sürekli olarak yapacağım zamanın sadece yaz tatili oldugunu anladım.Ben de ikinci en sevdiğim şeyi kozmetikleri yazmaya karar verdim sürekli kullandığım hep yenisini denediğim ilgi duyduğum bir konuydu.Kokular kremler ojeler rujlar beni kendine çekiyor ve her kadın gibi alışverişi seviyorum.Sevdiğim şeyleri yazmayı da seviyorum.Bazen hiç sevmediklerimi de yazıyorum ki insanlar boşuna para verip o ürünleri almasınlar.İşte kozmetik blogu olma fikri burdan çıktı.

Herkes gibi hayatta yapmayı sevdiğim,beni mutlu eden,rahatlatan şeyler var.Bir kere kitap okumak benim hayatımın zevkidir.Zaten tvde sadece 1 erkek 1 kadın'ı izliyorum onun dışında gün içinde tv izlemem.Hergün en az bir saatim okumakla geçer,elime ne geçerse okurum roman dergi kitap.Müziği çok severim,arındırır ilham verir bana.Ama radyodan dinlemek daha cazip gelir böylece hep aynı şarkıya takılıp kalmıyorum çocukluğumdan unuttuğum şarkıları duyunca mutlu oluyorum.Moda ve sağlık dergileri okumak da vazgeçilmezlerimdendir.Ama öğrenci bütçesiyle dergilere ayda bir alacak şekilde para ayırabiliyorum.Her ay farklı bir dergi almayı tercih ediyorum.Ve tabiki kozmetikleri severim.Kendime banyo sefası yapmaya bayılırım.Evde spa kurmak üzereyim diyebilirim elimdeki duş jelleri sabunlar tuzlarla:) Yalnız kalıp okumayı üretmeyi düşünmeyi yani sakinliği severim.Tabi erkek arkadaşıma da ayırdığım zaman var..

Ben şu anda eczacılık fakültesi okuyorum.Okulun bitmesine 2 sene var ve bitirince ne yapacağımı şimdiden düşünüyorum.Bir plan yapınca insan en azından ona uymak için hayatını şekillendirmeye başlıyor.Çok yakın zamanda ingilizcemi geliştirmek için ingilizce kursuna yazılmayı planlıyorum.Onu hallettiğim zaman da ardından İtalyanca gelecek.Endüstri yani fabrikalarda ilaç üretim aşamasında yer alabilmek için dil çok önemli.Eczane açmayı düşünmüyorum.Blog yazmaya da devam edeceğim tabiki.Birgün belki blogumu iyice büyütürüm ve orada bırakıp kitaplarla ilgili yazmaya başlarım diye düşünüyorum.Yada kitap yazmaya.Aslına en büyük hayalim kendi kitabımın çıkması.

Herkesi bloguma beklerim ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder