22 Haziran 2012

Essence Nude Glaim ile Çilekli Yoğurt Rengi Tırnaklar

Essence'in Nude Glam kolleksiyonunu çok beğendiğimi daha önce söylemiştim.Bundan önce paylaştığım renk cafe ole idi .Son aldığım rengi ise Iced Latte.

Renk tam anlamıyla çilekli yoğurt rengi iced latte yerine Strawberry Yogurt koysalarmış cuk otururmuş.Çok açık bir renk olması sebebiyle kesinlikle manikürlü tırnak isteyen bir renk.Oje sürerim kusurlar kapanır gibi bir ümidiniz olmasın.

Twitterda okuyorum, Essence 3ojeler 3 kat sürmeden olmuyor gibi yorumlara rastladım.Ben 2 katı yeterli buluyorum rengin oturmasında bir problemim yok ancak Essence ojelerde ne gibi bir problem yaşıyorsun derseniz oje şişenin içinde çabuk kuruyor ve bir kaç kullanımdan sonra sanki birkaç yıllık bir ojeymiş gibi yoğunlaşıyor,topak topak oluyor.Neyse ki bunu içine az miktarda aseton ekleyerek eski usul yöntemlerle halledebiliyoruz ama bu benim yine de  çok rahatsız olduğum bir durum mesela.

Neyse rengimize dönecek olursa doğal ,nude tonları sevenler için çok ama çok güzel renkler var Nude Glam serisinde...Yakında yeni renklerle görüşmek üzere....:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder