28 Ağustos 2012

Stil sahibi kadınların tercihi J’ADORE, şimdi de Türkiye güzelini giydirdi!





Geçtiğimiz hafta Çin’in İç Moğolistan özerk bölgesi Ordos’ta düzenlenen Miss World 2012’de (Dünya Güzellik Yarışması) ülkemizi temsil eden   Miss Turkey 2012 güzeli Açelya Samyeli Danoğlu, ilk on beş güzel arasına giremese de şıklığıyla ve güzelliğiyle göz kamaştırıyordu.Yarışmayı Çin'li güzel Wenxia Yu kazandı.

Sizler de benimle aynı fikirde misiniz bilmiyorum ama ben Açelya'yı daha çok beğeniyorum.



Sempatik tavırları ve sürekli gülümseyen yüzüyle ,her zaman doğal ve zarif bir görünümü var.Açelya katıldığı tüm davetlerde ise J'ADORE elbiseleri tercih etmiş.

Sizlere daha önce J'ADORE 'dan şuradaki   yazımda bahsetmiştim.O ara yana yakıla düğün için kıyafet arıyordum ve gördüğüm her elbise beni kendine hayran bırakmıştı.Açelya da benimle aynı şeyi düşünmüş olacak ki tercihini J'ADORE 'dan yana kullanmış:))



Bu arada göz atmak veya bu elbiselerden birine sahip olma isterseniz  
Online alışveriş için: www.jadore.com.tr adresine gidebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder