10 Ağustos 2012

Saatlerce Süren Alışveriş Coşkusu

Eskiden, yani daha doğrusu çocukken bayram öncesinde yeni kıyafetler,ayakkabılar alınır bayram yeni cicilerle karşılanırdı.O anların ve yepyeni kıyafetlerin verdiği bir heyecanla karşılardık bayramları.Şimdi mi ?Şimdi benim gibi alışveriş tutkunlarına her gün bayram :) O kadar güzel ürünler,o kadar uygun kampanyalar var ki insan alışveriş yapmadan duramıyor.

Bu gün de açtım bilgisayarı, oturdum başına Zidaya 'ya gittim.Dikkatimi en çok sonbahar kış sezonunun gözde detaylarından olan kuru kafa ve zımbalı ürünler çekti.Özellikle almış olduğum kuru kafalı gömleğim için bu tarz aksesuarlara yöneldim.Ama istek listesi bitmez tabi, oydu buydu derken saatler geçirdim. Çok fazla alternatif olunca yoruldum tabi molalar verdim ama ben size yediğimi içtiğimi değil gördüklerimi anlatayım en iyisi :))

Takılar,ayakkabılar,elbiseler derken bir sürü kombin.Sizlere de tavsiyem alışveriş yaparken tek parça alıp geçmeyin.Hatırlatırım nasıl olsa bir şeylerle giyerim diye alıp hala kullanmadığınız kıyafetleriniz var.Alışveriş yaparken her zaman ne ile giyeceğinizi ,nasıl bir aksesuarla tamamlayacağınızı,çantanızı,ayakkabınızı seçin öyle alın  ne alacaksanız.Tabi evde uygun bir parça yoksa sizde benim gibi kıyafete  uygun ayakkabı,çanta,aksesuar ya da işte ne eksikse alın:))

Dediğim gibi özellikle zımbalı ürünler ve kuru kafalar bu sene çok moda.Hal böyle olunca bende seçtim derledim.Özellikle Mint  takılara bayıldım. Görsellerdeki ürünlere ise görselin altındaki liklerden ulaşabilirsiniz.




Bu arada Zidaya'da %80 'e varan bayram indirimi varmış bak söylemedi demeyin sonra :))

Herkese bol alışverişli günler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder