1 Ağustos 2012

Yüzük takmayan erkeklere Ring Tattoos

Son zamanlarda sık karşılaştığım bir konu.Evlilik yüzüğü takar mısın takmaz mısın?

Evet bazı çiftler karşılıklı olarak evlilik yüzüğünün bir anlamı olmadığını savunuyor.Ya da çiftlerden biri takmak istemiyor (genelde bu taraf hep erkek nedense)..Bu durumda o takmazsa bende takmam vakaları da yaşanıyor tabi ki.

Ben evlilik yüzüğünün mutlaka takılması gerektiğine inananlardanım.O yüzük parmakta duracak yani.Kendisi yanımda yokken bana ondan bir parça taşıyorum hissi yaratır ,yanımda hissederim onu o aramızdaki bir bağ olur benim için.

Neyse gelelim konumuza.Nişanlınız,eşiniz yüzük takmak istemiyor mu ?? O zaman yüzük takmayana alternatif asla çıkartamayacağı bir öneri ... Ring Tattoos... Takmayana taktırırlar efendim :))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder