29 Ağustos 2012

Dizi sezonu açılıyor!

Sıcak yaz günleri yavaş yavaş elveda derken televizyon kanallarındaki bağımlısı olduğumuz dizi çılgınlığına da geri dönüyoruz.

Sezonun geri dönüşü için ilk adım atan dizimiz İffet oldu. Diğer diziler başlamadan en son nerede kalmıştık hatırlayalım diyorum...

MUHTEŞEM YÜZYIL

Geçen sezonu Hürrem'in inanılmaz mücadelesi sonucunda haremi devralması ve Pargalı'nın kirli çarşaflarının ortaya çıkması ile kapatmıştık.

Bu sezon diziye müthiş oyuncular giriyor .Tuncel Kurtiz ,Ozan Güven ,Cansu Dere ve Pelin Karahan ile kadro iyice güçleniyor .Bu sezon pargalının öldürülmesini ilk 2 bölümde izleriz gibi geliyor .

           

ADINI FERİHA KOYDUM

Dizimiz geçtiğimiz sezonda Feriha'nın olay yerinde kimsenin anlamadığı ,hala duru mutlu mesut danslarını seyrettikleri anlamdız bir finalde Feriha'nın ölümü ile sona erdi.


Önümüzdeki günlerde ise Adını Feriha Koydum :Emir'in Yolu adı ile devam edecek.Ben şimdiden söyleyeyim  Emir'in yolu yol değil...Dizi yapımcıları yaz aylarını plajda geçiren Çağatay Ulusoy'un genç kızlarımız tarafından ilgi çektiğini düşünmüş olacaklar ki her yerde üstsüz Emir görselleri dolaşıyor.Dizi de biraz Fight Club havasına bürünecek gibi.You Tube 'da karşılaştığım güzel bir fragman çalışmasını da ekliyorum ki bir fikir sahibi olalım...

             

Bu sezon gereksiz yere uzatıldı diye düşünüyorum...Üstüne üstlük dizide giyimi ile dikkat çeken oyunculardan Ceyda Ateş yani Hande yer almayacak.Sanem Hanım'ın ise durumunu bilmiyorum.En azından bu ağlamaklı dizide bir kaç kıyafet görüp gözümüz gönlümüzü açıyorduk ama artık bu şansımızı da elimizden alıyorlar.Dizi sezon ortasında ani bir finalle her an bitebilir bak buraya yazıyorum.

ÖYLE BİR GEÇER ZAMAN Kİ

Sezonun en geçmez zamanlı dizisiydi herhalde.Saat 8'de başlar 12 'de biter...Evde ''Pek de geçmiyor sanki zaman '' espirilerinin sıkça kullanıldığı diziydi kendisi.Sezon finalinde Ali Kaptan intihar etti, hanım kız Aylin  de doğum sırasında vefat etmişti.

Yeni sezona kayıplarla başlayan bu dizi bizi  aradan yıllar geçmiş, o sevimli Osman kuzusu kocaman kendisiyle alakasız bir lise talebesi olmuş halde çıkacak karşımıza.Bu kadar mı farklı bir tip koyulur canım ? Neyse belki zamanla gözümüz ona da alışır...Kimlere alışmadık ki...

Buyrun bakalım yeni Osman...

           

KUZEY GÜNEY

Kuzey Güney 'de sezon finalinde Ali 'nin ölümü ile diziyi sonlandırmışlardı.Yeni sezonda Ali olmayacak.Fragmanlardan gördüğümüz kadarıyla ilginç bir şekilde Cemre hapishanede.Cemre Kuzey'in suçunu üstlendi diye düşünüyorum ama neden ,nasıl  gerçekleri öğrenmeyi merakla bekliyoruz...

             

SUSKUNLAR
Suskunlarda sezon finali tam gaz devam edecek olayların habercisiydi.Gazanfer Cebrail ile bir olup Suskunların karşısına yeniden çıkmaya hazırlanıyor.

Diziye cazibesiyle erkeklerin kafasını karıştıracağını fragmandan tahmin edebildiğimiz kendisini daha önceden Arka Sıradakiler dizinden tanıdığımız bir oyuncu katılıyor.Olaylar biraz karışacak gibi.

      

Şimdilik yakında başlayacağını bildiğimiz eski dizilerimiz bu kadar ....Diğer dizilerden de yakında ses çıkmaya başlar sanırım.

Herkese bol keyifli diziler :))

2 yorum:

  1. Emir'in yolu!?!? saka olmalı!

    YanıtlaSil
  2. Hepsini bosveriyorum, suskunlara devam:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil