15 Ağustos 2012

Günün Konuğu- Beijaa Vintage

Günün konuğu köşesinde Beijaa Vintage var.

Keyifli okumalar :))

Merhaba;


Ben Beijaa Vintage blogunun sahibesi, 1986 doğumlu, Ankaralı fakat 1 temmuz 2012 den sonra Kocaeli'ye transfer olmuş, kendini moda blogu olarak adlandıran, yeni evli, ikizler burcu, kitapsever, vintage aşığı bir bloggerim. Halihazırda yüksek lisansımı tamamlamaya çalışıyorum ancak bununla kalmayarak öğrenimime doktora ile devam etme gibi bir düşüncem var.
 
Bloglar paylaşımcılık araçlarından en güçlüsü bence. Ben bloglar ile 2007 yılında tanıştım. Giyim tarzımı nasıl zenginleştirebilirim diye aramalar yaparken google beni bloglarla tanıştırdı, çok da iyi yaptı. ilk tanıştığım bloglar moda cadısı ve mordolaptır. Daha sonra bir çok değerli blogla tanıştım ve hepsinden de bir dolu şey öğrendim. Blogumu ise kendimi uzun ikna etme çabalarımdan sonra 2009'da açtım. Halen keşfetmeye ve yenilenmeye devam etmekteyim. Paylaşımcılık güzel şey benim de katkım olsun istedim.
 
Blogumda nedendir bilinmez kendimi pek anlatamıyorum. Fotoğrafların dili daha güçlü geliyor. Bol bol fotoğraf paylaşıp, modayla ilgili beğendiklerimi dosyalamayı seviyorum. Vintage ürünler benim için önemli bir yerde. Dolabımda 1950 lerden kalan bir kıyafeti barındırmak benim için büyük bir sevinç. Eskilerin yaşanmışlığını seviyorum, bence kıyafetlerin de ruhu var.  Bizler giydikçe onlar konuşuyorlar.Bu yüzden Vintage konusunda en büyük mutluluk kaynağım annem çünkü bana süper bir hazine bırakmış. (teşekkürler anne) ;)
 
Son olarak bana kendimi tanıtma fırsatı veren çok sevgili alışveriş dedektifine sevgilerimi sunuyorum. Zaten onun blogunda bu kategorinin sıkı takipçisiydim, şimdi yer almak bana onur verdi. Teşekkürler..
 
Eğer takip etmek isterseniz; 
blog: http://beijaavintage.blogspot.com/
twitter: https://twitter.com/beijaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder