31 Ağustos 2012

L’OFFICIEL TÜRKİYE


Dergiyi ilk kez bir iki gün önce gazetede Tuba Ünsal'ın tanıtımı ile gördüm.Normalde gazete ve dergileri eve en yakın marketten aldığım için koşarak gittim ancak gittiğimde bulamadım.Bugün ise kafama koydum dosdoğru D&R'a gittim.Dergiyi aldım...

Açıkça söylemeliyim eve dönene kadar ağırlıktan kolum ağrıdı çünkü çok kalındı.Bir de yanında sezondan 1000 model eki vardı.

Dergi okurken ilk yaptığım şey bütün dergiyi sayfa sayfa kısaca gözden geçirmek olur.Bu sefer de aynısını yaptım.İlk sayfalar tüm dergilerde olduğu gibi yoğun reklam görselleri ile doluydu.Bu durum ayda birkaç dergi alan kişiler için ''yine mi aynı reklamlar?'' diye düşündürse de bu konuda dergileri anlayışla karşılamak lazım.Çünkü dergi satış adetleri tahmin ettiğiniz kadar büyük rakamlarda değil ve sevdiğimiz bu dergiler bizlere her ay ulaşabilmek için reklam almak zorundalar.

Reklam faslını geçtikten sonra her zaman yaptığım gibi kısaca göz gezdirmeye ve ilgimi çeken yazıları geri dönmek üzere işaretlemeye başladım.Ancak yeni dergi yeni soluk demek, ilgimi çeken konular o kadar fazlalaştı ki işaretlemeyi bırakıp bütün dergiyi keyifle oturup okumaya karar verdim.

Açıkçası Vogue,Elle,vs. gibi moda dergileri arasına yeni bir derginin daha katılmasına oldukça sevindim.İlk sayısında kapak yüzü olarak Andrej Pejic'i tercih eden derginin fiyatı ise 8 TL .

Modada Fransız Ruhu sloganıyla aramıza katılan L'OFFICIEL 'i ben sevdim.Bakalım sizler nasıl bulacaksınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder