16 Ağustos 2012

David Beckham, H&M’deki iç giyim koleksiyonunun başarısını yeni bir kampanya ile kutluyor

David Beckham, H&M’deki iç giyim koleksiyonun başarısını, koleksiyonunu oluşturan iç çamaşırı klasiklerinin formuna ve kesimine odaklanan yeni bir kampanyayla kutluyor. Çarpıcı yeni resimler Los Angeles’ta fotoğrafçı Alasdair McLellan tarafından çekildi. Fotoğraflarda David, hem kendisinin, hem de iç giyimin yalın bir şekilde görünmesi için siyah bir arka planda görüntülendi. David görünümünde sürekli değişiklik yapmayı sevdiğinden, bu H&M kampanyasında yeni tarzını da göstermiş oldu.

David Beckham, “H&M’deki yeni David Beckham Bodywear kampanyası için çok heyecanlıyım. Bu resimlerle, David Beckham Bodywear koleksiyonun gücünün ve kalitesinin yanı sıra giyilebilirliğini ve kesimlerini ifade etmek istedim. Bu koleksiyonu çok beğeniyorum ve ürünlerin hepsinde çok rahat hissediyorum. Koleksiyon piyasaya sürüldüğünden beri, bu ürünleri giymek bir alışkanlık oldu!” diyor.

Şubat 2012’de yapılan lansmandan sonra dünya çapında başarı kazanan David Beckham Bodywear, H&M ile yapılan uzun süreli özel bir işbirliğidir. Hem mağazalarda, hem de internet üzerinde sürekli bulunan koleksiyon, David Beckham ve ekibi tarafından tasarlanan temel ürünlere odaklanıyor. Külotlardan atletlere, tişörtlere ve içliklere kadar tüm parçaların rahatlığına ve kesimine büyük bir özen gösteriliyor. Koleksiyon, birçok erkeğin gardırobunun temel parçası haline gelmiş, yeni klasiklerden oluşan iç giyim ürünleriyle sınırlı. Kasım ayında, yılbaşı dönemi yaklaşırken, mükemmel kış hediyesi olacak bazı yeni parçalar da koleksiyona eklenecek.

David Beckham Bodywear koleksiyonuna, dünya çapındaki 44 ülkede yaklaşık 1800 H&M mağazasından ulaşılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder