30 Ağustos 2012

MAC Magenta Powder Blush

Uzun zamandır  görsellerdeki resminde gördüğüm bordomsu,morumsu rengi sebebi ile korktuğum MAC Magenta Powder Blush Özlem Süer Loves MAC etkinliği sayesinde kozmetik dolabıma girdi.

Korkutuğum kadar olmadığı gibi aksine oldukça da beğendim bu ürünü.Ürünü ilk elime aldığımda korkumda haklıymışım renk bir allık olamayacak kadar koyu diye düşündüm.Ama kutuyu açıp denediğimde şahane bir renk ile karşılaştım.Yanaklarımı sıkıştırıp doğal bir pembelik elde etsem ancak bu kadar olurdu.

Oldukça doğal ve pembe tonlarını sevenler için ideal bir ürün.Ben genellikle yaz aylarında bronzluğu da desteklemesi ve ten rengime uyumu sebebi ile şeftali tonlarını tercih ediyorum.Ancak kış aylarında kullanılmak üzere sıraya en baştan girdi MAC magenta....






2 yorum:

  1. özlemsuerlovesmac hediyesi miydi:)
    ben de mac'ten yeni allık almayı dusunuyordum iyi oldu bu post.. cok tesekkurler:)

    bana da beklerimm
    http://obenimgizlibahcem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Twitterda etkinlik öncesi yarışmalar yapıldı oradan hediye geldi canım.Pembe tonları seviyorsan çok güzel bir allık ...

    YanıtlaSil