24 Ağustos 2012

Modası geçmeyen gözlüklerden son yazlık alışveriş

Geçtiğimiz haftalarda mayo aldığım alışveriş gününde bu iki modası geçmeyen gözlüğü de alışverişime eklemiştim ancak şimdi yazabiliyorum.Güzel bir kombinle paylaşacaktım ama vazgeçtim .Tek başlarına gösterilmeyi hak ediyorlar.

Bu gözlüğü sadece yanlarındaki detaylar için aldım .Özellikle yazın uçuşan çiçekli elbiselerle çok zarif duruyor.




Bu gözlüğe çok benzer bir Ray Ban aviator 'um var aslında ama o çerçevesizdi.Bir de çerçeveli olsun istedim .Camlarının renkleri hafif morumsu ve çok güzel.



İki gözlüğü de Accessorize'dan aldım.Gözlüklerde %70 indirim vardı ve fiyatlar çok uygundu.Camları ne kadar sağlıklıdır açıkçası bilmiyorum ama ben bu gözlükleri biraz da aksesuar olarak kullanıyorum.Genellikle altın rengi detaylar taşıması sebebiyle saç rengimle de uyduğundan başımın üstünde aksesuar gibi tutuyor çok nadir gözüme takıyorum.

Sadece bir mağazada bulabildim ben diğer tüm mağazalarda tükenmişti.Hatta hiç gözlük kalmamıştı.Bulduğum mağaza Palladium mağazası .Bir göz atın dilerseniz...

1 yorum:

  1. Güle güle kullan! ikiside çok zarif gözüküyo :)
    kyurdu.blogspot.com

    YanıtlaSil