9 Ağustos 2012

Nomastore ile Tanıştınız mı?


Nomastore ile ilk karşılaşmamda bu siteden benim neden haber yok demiştim.Nasıl kaçmış gözümden?Nomastore'u tanıdıkça sevdim sevdikçe bağlandım diyebilirim.Bilirsiniz alışveriş konusunda rakip tanımam :))

Dünyada öne çıkan trendleri ve ürünleri bir araya getirerek stil bilinci olan kişilere sunan Nomastore ürün yelpazesi ve uygun fiyatları ile de oldukça iddalı.Çok uygun fiyatlarla kaliteli aksesuarlara kavuşabileceğimiz bir takı sitemiz var artık.Ve yazının sonunda sizlere bir de sürpriz var:)

Peki Noma'da neler Satılıyor?

Noma yenilikçi tasarımıyla öne çıkan ve moda trendlerine göre değişen kostüm takılar satıyor.Büyük ölçüde değersiz metal ve taşlardan yapılan bu takılar Noma'nın özenle seçtiği tasarımcılar/üreticiler veya ithalat yoluyla siteye ulaşıyor.

Noma'da arayıp da bulamadığınız henüz karşılaşmadığınız bir çok güzel takı ile karşılaşacaksınız.Sizi şimdiden uyarayım.

Çift yüzükler ,uzun kolyeler ve daha fazlası  http://www.nomastore.com 'da sizleri bekliyor.

Aşağıda görecekleriniz sadece örnek bir kaç ürün.Ürünlere altlarındaki linklerden ulaşabilirsiniz.










Gelelim sürprizimize !!! Bu sürprizimiz sadece siz sevgili Alışveriş Dedektifi okuyucularına özel :)

Online Takı Mağazası Noma'dan Alışveriş Dedektifi okurlarına 20 TL'lik hediye kuponu geliyor !!!!100 TL ve üzeri alışverişlerinizde kullanabileceğiniz bu kupon 9-25 Ağustos 2012 tarihleri arasında geçerli olacak yani önümüzdeki 2 hafta boyunca.

İndirim için geçerli kupon kodunuz : ADNOMA  üstelik kargonuz da ücretsiz.

Haydi o zaman alışveriş zamanı :))

http://www.nomastore.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder