21 Mayıs 2012

Stilimo'dan seçtiklerim

Yaz gelip kollar ,dekolteler açılmaya başlayınca aksesuar şart oldu.Haftanın aksesuar seçimi için Stilimo'yu tercih ettim .

Bakalım neler görmüş gözüm :))

Kristal zincirli taşlı saat-LA MER

Saat takmaya bayılırım özellikle de aksesuar olarak kullanırım saati zaten bundan daha önce bahsetmiştim size.Ama bu saat tam benlik.Renklerden yeşile bayılırım hele birde bu tarz bir uyum yakalamışsa kaçmaz gözümden .



Aşık kuşlar kolye-ADYA
Rio De Jenario Turunculu Küpe-SUZANNA DAI

Constantinapolis iki sıralı kolye-SUZANNA DAI

NOT:Suzanna Dai kolleksiyonundaki her bir ürüne ayrı ayrı bayıldım desem yalan olmaz herhalde.Hepsini buraya koymadım ama mutlaka bir göz atın derim.Gossip Girl dizisi oyuncularının da gözdesi olan bu tasarımlar bizleri de tutkunu edecek gibi.Kolleksiyona gitmek için: TIK TIK

Dilek Ağacı Küpe-ZERGER
Ayrıca broşunu da almak lazım :)
Kalp Yüzük-NAZRA
Bu yüzük zaten uzun zamandır kafamda aldım alıcam...
Agat Yüzük-BATYA KEBUDİ
Bu taşlı kolleksiyonu yeni gelmiş.Ben hepsine bayılıyorum hiç ayrım yapmıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder