10 Mayıs 2012

Bebak Acı Badem Sütü

Bir önceki postumdan da göreceğiniz gibi bugün makyajımı temizlemek için bebak acıbadem sütü aldım .Eve gelir gelmez de sizlere ürünün performansını göstermek için ,yoğun bir şekilde yaptığım makyajımı Bebak ile çıkardım.


 Aşağıda gördüğünüz fotoğrafta ilk kullandığım pamuk en üstte olmak üzere toplamda 3 pamukla temziledim yüzümü.Aslında 2 pamukta gayet yeterliydi ama 3. seferde ne çıkacak diğerek temiz bir pamuk daha kullanmak istedim.Görüldüğü gibi tek pamukla makyajın büyük bir kısmını çıkartabiliyorsunuz.Zaten adı üstünde acı badem sütü kokusu da hakkını veriyor hani.

Ben ürünü sevdim.Diğer ürünlere göre daha doğal olduğunu düşünüyorum.Aynı zamanda cilde bakım da yapıyor.Zaten çoğu sette ağır makyajları çıkarmada da kullanılıyormuş.Bunca yıldır büyüklerimizden dinlediğimiz bu başarı yok yere oluşmuş olamaz değil mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder