14 Mayıs 2012

Avon Ruj Swatch

Bugün sizlere ruj kutumdaki Avon rujların renklerini tanıtmak istiyorum.Bunu da biraz neşeli kalpli malpli eğlenceli bir hale dönüştürmek istedim :))

Genelde çok fazla ruj kullanmıyorum.Çoğunlukla parlatıcı veya renkli nemlendiricilerden sürer çıkarım.Daha doğal geliyor bana.Ama bir süre önce Avon'daki bir kampanyadan rujları toplamış ve bir kenara koymuştum.Tanıtmak bu güneymiş.


Soldan sağa doğru ;

Carnation
Perfect peach
Sparkling warm rose
Plump pink
Country rose
Red

Avon'da renk seçeneği çok fazla ama ben aralarından bunları seçtim.Kalıcılık açısından üstün bir performans beklemeyin yani rujunuzu sürekli tazelemek gerekiyor,nemlendirme olarakta sınıfta kaldı.ben genelde yine avondan almış olduğum jojobalı nemlendiriciyi ilk olarak kullanıp üzerine ruju uyguluyorum ki dudaklarımı nemlendirip pürüzsüz bir görüntü versin.

Bunlar sadece denediklerim,bildiğim kadarı ile kalıcı rujlarıda var ama ben henüz denemedim o yüzden benden bu kadar.

Makyajlı Günler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder