5 Mayıs 2012

Bir daha da sentetik fırçaya dokunmam

Bugün fırçalarımı yıkayıp paklıyım dedim.Çünkü 2-3 gün üst üste makyaj yaptım ve birden yüzümde bir sivilce istilası başladı.Bende bu istilaya bir dur demek adına fırça ve süngerlerimi yıkayıp temizledim.Kurusunlar diyede bir güzel peçetenin üzerine yerleştirdim.1-2 saat sonra tam aldım ters kurusunlar kılları dökülmesin diye kaldırıyorum gördüklerime inanamadım.Sentetik olan fırçaların altı yeşil yeşil küf lekesi olmuş sanki bakteri kaplamış.Bide ben onları yüzüme sürüyorum resmen iğrendim..Iyyykkk....

Bir daha da sentetik fırçaya dokunmam...

1 yorum:

  1. şanslısın ki farketmişsin ama ben de sentetik hiç kullanmıyorum çok sağlıksız. Twitter da birbirimizi takip ediyoruz ama blog'umu da ziyaret edersen izleyicim olursan çok mutlu olurum :)
    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil