14 Mayıs 2012

Online Alışveriş Siteleri

Artık hepimiz online alışveriş çılgınlığına kapıldık ama hiç duymadığınız haberdar olmadığınız güzel alışveriş siteleri varsa ve siz bunu bilmiyorsanız bu bir alışveriş tutkunu için büyük kayıp olur değil mi :))

O yğzden düşündüm derledim ,topladım ve sizler için online alışveriş sitelerinin bir listesini oluşturdum.Aralarında duyduğunuz sitelerde elbetteki vardır ama bu furyaya daha önce hiç katılmamış yeni alışveriş severlerde olabileceğini düşünerek hepsini paylaştım.

Yeni bilgiler aldıkça bu listeyi güncelliyor olacağım ,o yüzden arada bir uğrayıp kontrol etmeniz iyi olur canlarım.

Şimdilik Türkiyeden sitelere yer vereceğim sonrasında ekleme olarak yabancı sitelerde yine bu postta yer alacak.Unuttuğum siteler olabilir kusura bakmayın artık hatırladıkça eklerim :))

Türkiye'den Siteler





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder