12 Mayıs 2012

Günün ganimetleri Cecile Ojeler

Bugün her yerde indirim vardı ama koccaman bir kozmetik dolabım olduğundan ve her sene yılbaşı,sevgililer günü,dünya kadınlar günü ve anneler gününde bolca stoklama yaptığımdan bugün alışverişe çıkmayarak kozmetik dünyasından kendimi birazcık uzak tutmaya çalıştım.

Öğlen çıktım birtanecik anneannemi gezmeye götürdüm eve dönerken de bir Migrosa uğradım.Bir baktım ki kozmetik reyonunun ortasında bir havuz içerisinde yığılı ojeler.Renklerde bir güzel cıvıl cıvıl.Oje bu renk renk sürmek lazım yazın değil mi?Bir tanesini alıp kasaya gittim fiyat sormaya 1,45'ten 1,25'e düşmüş bedava.Tamam Alessandro,china glaze,sally hansen,opi gibi çok kaliteli markalar var bunu kabul ediyorum,yüzüme sürecek olsam marka ve kalite de çok önemli o da ayrı fakat renk renk bir sürü ojem olsun yazın bir ondan bir bundan kullanayım işte dedim.Sonuç olarak belki 1 oje bile alamayacağım fiyata tam 11 tane oje aldım hem de bayıla bayıla...


Bu arada Migros'ta da tek seferde 30 TL 'lik kozmetik alışverişi yapana Raks saç kurutma makinesi hediye ancak onun dışında kozmetiklerde çok büyük indirimler yok.Bu da aklınızda olsun.

Hadi bakalım siz neler aldınız bugün ???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder