1 Eylül 2012

Yeni Çıkan Ürünler


Yeni çıkan ürünler için ayrı bir tutkum var.Zamanla raflarda aynı şeyleri görmekten sıkılıyor insan yeni bir arayışa giriyor.Bugün gezerken gördüğüm yeni çıkan ürünler bu konudaki arayışımda beni mutlu etti:) İşte yeni çıkan ürünler :


L'Oreal Elvive Extraordinary Oil 

Bir süredir saçlarım için bakım yağı almayı planlıyordum o yüzden bu ürünü görünce çok sevindim.Son yıllarda saç yağları hep gündemde.Bu ürün ise aralarında en uygun fiyatlısı diyebilirim.

Tüm saç tipleri için uygun ve ipeksi saçlar için bakım yapan sarı kapaklı ürün ve boyalı saçlar için saç rengini korumaya yönelik kırmızı kapaklı ürün olmak üzere iki çeşidi var.Ürünlerin en sevdiğim yanı cam şişede olmaları oldu.Boyalı saçlar için bakım ürünü almak nedense pek cazip gelmiyor bana .Saçımı boyatır rengini parlatırım ama saçımın pürüzsüz ve ipeksi olması daha önemli bence.O yüzden her ne kadar kırmızı kapaklı şişeyi görsel  olarak daha çok sevsem de sarı kapaklı ürünü tercih ettim.

Ürünün fiyatı 24,90 TL idi.


AXE Anarchy for Her

AXE'ın bayanlar için sınırlı sayıda çıkarttığı Anarch for Her deodorantı da yeni ürünlerden.Bu sene AXE gerçekten atılımda.Şampuan ve jölelerden sonra şimdi de kadın grubuna mı yönelecek acaba?

Parfümün kokusu ilk sıkışta DKNY Be Delicious ' u aşırı derecede andırsa da ilerleyen süreyle birlikte daha hafif ,çiçeksi bir koku haline geliyor.

Fiyatı ise 6,95 TL

Broadway Takma Oje 

Ürün takma oje olarak geçse de bildiğimiz takma tırnak sadece ojelisi.Kutunun içinde 24 adet tırnak bulunuyor.Beni cezbeden kısmı paket tasarımı oldu.Takma ojeler (tırnaklar) oje şeklinde bir maketin içine yerleştirilmiş.Oldukça güzel görünüyorlar.

Fiyatı 24,95 TL

Gliss Saç Bakım Köpüğü

Gliss'in kuru ve yıpranmış saçlar için olan bakım ailesine yeni bir ürün eklenmiş.Köpük şeklindeki bakım köpüğü saçın her yerine eşit dağılması açısından güzel düşünülmüş bir ürün.

Fiyatı 16,25 TL 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder