28 Eylül 2012

Dedektif Kozmetik Araştırmasında:Wella Pro Series 2 Phase Spray

Herkese merhabalar :))Bundan sonra kozmetik denemeleri,yeni çıkan ürünler gibi konuları Dedektif Kozmetik Araştırmasında başlığıyla sizlerle paylaşıyor olacağım.

Sizlere bugün gördüğüm yeni bir üründen bahsetmek istiyorum.Wella Pro Series'in Heat&Shine çift fazlı spray bakım ürünü...

Biraz konu dışına çıkıyor olacağım ama yarın itibariyle sizlere yazılarımı İstanbul'dan yazıyor olacağım.İş için İstanbula gidiyorum.Saçlarımın her gün ısıya mağruz kalması muhtemel olduğundan ısıya karşı koruyucu fön öncesi bir ürün arıyordum.Bu ürün daha standa yeni yerleşmişti.Hatta üzerinde fiyat etiketi bile yoktu:)

Aslında ilk baktığım şey mavi su oldu ancak ürünün arkasında sağlam bir firma olunca denemek şart oldu.Zaten yeni çıkan ürünlere karşı olan tutkumdan sizlere daha önce de bahsetmiştim.

Bu spray ısıya karşı koruma sağladığı gibi aynı zamanda saça parlaklık da veriyor.İçerisindeki çift fazlardan biri ısı diğeri ise parlaklık için bakım sağlıyor.

Ambalajın arkasındaki yazıyı sizlerle aynen paylaşmak istiyorum;

''Kuaförlerden ilham alınarak geliştirilen ısı&parlaklık çift fazlı sprey saçınızı şekillendirmeden doğan yıpranmalara karşı korumaya ve onarmaya yardımcıdır.Renkli faz parlaklığı korumaya yardımcı olur.Şeffaf faz ağırlaştırmayan tutuş kazandırır.Uzman şekillendirme içim profesyonellerden ilham alınmış bir dokunuş''

Yani kısacası ürünün şekillendirme etkisi de bulunuyor.

Koku  bu tarz ürünlerde benim için önemli bir etkendir.Şöyle diyim kuaförlerde sıkılan saç spreyleri gibi bir kokusu var.Ama kötülerinden değil ,güzel bir koku yani ben memnun kaldım .Hatta denemek için eve gelir gelmez saçlarımı yıkayıp kullandım bile.

Ürünü nereden bulabilirim diyenlere, ben ürünü Gratis mağazalarından aldım ,fiyatı ise 6.95 TL idi.Watsons'a da girdim ancak ürün oraya gelmemişti.

İşte bunlar da ürün görselleri.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder