8 Eylül 2012

Metalik Trend - Teneke Adam'ı hatırlar mısınız?

Oz Büyücüsü'ndeki Teneke Adam'ı hatırlar mısınız?


İşte bu senenin metalik trendi bana onu hatırlatıyor.Aslında bu filmin modaya ne çok katkısı olmuş değil mi?Christian Louboutin 'den önce kırmızı tabanlı ayakkabıları Oz Büyücüsünde gördük,metal trendi desen işte size teneke adam :)))

İşin şakası zımbalarla başlayan metalik trend kendini çanta ayakkabı ve derilerde de gösteriyor.Yani şimdiden bir robot gibi görünmeye hazır olun...












4 yorum:

  1. Bence cok carpici ve iddiali bir trend. Benim ust siralarimda hele de o neon skandalindan sonra. Metaligin onunde temenna ediyorum:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben en çok metalik ojeleri seviyorum. Çok hoş görünüyorlar :]

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle ojeler harika ama ben bir türlü bulamıyorum bu renk oje sanırım yapıştırma oluyormuş:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu parlaklıkta olanlar yapıştırma oluyor.Gratis 'de görmüştüm orada bulabilirsin ...

      Sil