20 Mart 2013

At kılı fırça nereden bulunur?

Hepinize merhaba :) At kılı fırçayı sanırım blog okurlarının büyük bir kısmı biliyordur ama ben yine de bilmeyenler vardır diye biraz bahsedeyim bu güzide aletten.Alet diyorum çünkü gerçek anlamda bir işlevi var .

Son yılların ikoncanı ,kara kız ,aynı zamanda bacakları ile de ünlü Eda Taşpınar günde 3 defa 5'er dakika bacaklarını at kılı fırça ile fırçalıyormuş. Biraz araştırmadan sonra bu yöntemin kılcal damarları canlandırarak selülit oluşumunun önüne geçtiğini öğrendim.Zaten kanıt olarak elimizde bir Eda Taşpınar var değil mi?

Çoğu kişinin at kılı fırçalardan aradığını ancak çok zor bulduğunu duydum hatta Türkiyede bulamayıp yurt dışından hetirenler varmış.Kendim bu fırçayı alıp aldığım yerden de memnun kalınca hemen paylaşmak istedim sizlerle.

Siparişimi dün keseal.com diye bir siteden verdim.3 gün içerisinde gönderilecek denmesine rağmen akşam üzeri saat 4:30'da verdiğim siparişim sabah 10:00'da elimdeydi.Üstüne üstlük yanında hediyelerle. Fırçamın yanında topuk taşı ,kese ve yeşil çay özlü zeytinyağlı sabun göndermişler.Yani 1 iken 4 olmuş benim alışveriş.

Yaz yaklaşırken hepinizde zayıflama telaşı var biliyorum.Hepinizin aklında bu günlerde şu zamana kadar bunu halletmem lazım, şu kadar kilo vermeliyim gibi fikirler uçuşuyor biliyorum.Güzel bir bakım için çok da pahalı ürünlere gerek yok diye düşünüyorum iyi bakalım kendimize yeter.

Bu arada fırça malum biraz sert ,çok bastırmayın sonra yara bere dolmasın bacaklarınız :) Hepimize bakımlı ,fit günler :)






3 yorum:

  1. Merhaba, yazıya at kılı için arama yaparken rastladım. Piyasada çok fazla at kılı fırça sattığını iddia eden firma var, siz bu üründen memnun kaldınız mı? hiç yorum olmadığı için merak edip sormak istedim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. ben bu tanıtımınızı reklam gibi gördüm niyeyse!bahsettiğiniz site sizi referans vermiş!!

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Sayın ADSIZ

    Firmamız 1973 yılında ticari sicili onaylanmış Hamam ve banyo güzellik ürünlerini fabrikasında üreten bir firmadır . Develi , keseal , hammam life , gibi markaları olan ve bunları yurt dışı ve yurt içinde insanların kullanımına sunmuştur.keseal.com sitesi 7 yıllık bir geçmişe sahip olup internet müşterilerini her zaman ayrı bir konumda tutmuş ve onların görmeden satın alma cesurluğuna karşılık her zaman ayrı bir ilgi alaka göstermiş , Türkiyede e ticaretin gelişmesine katkı sağlamak adına ufakta olsa her alış veriş yapan müşterisine haberleri olmadan üretim gücüne dayanarak ürünlerinden hediyeler sunmuş sanal poslarında , kargo teslimatlarında özel departmanı ve depo stok yönetimi ile müşterisini her zaman memnun etmiştir.bilgilendirmiştir ve bu ürün sanldığı aksine 9 yıl önce Türkiyede ve rusyada ilk olarak anlaşmamız bulunan bir firmanın talebi üzerine ürettmiş ve geliştirmiştir.Bu at kılı ve ot kılından olan terapi ürünleri ve banyo hamam ürünleri doğu avrupaya tarafımızdan gönderilmekte.
    Firmamız hiç bir müşterisine Hele ki reklam maksatlı ticari ahlak dışı bir girişimle ürün temini yapmamaktadır.Tübitak test aşamalarına ürünlerini sokan ve raporlarını kendi bünyesinde değerlendirip bunları dahi reklam konusu yapmaya lüzum görmemektedir.
    Bu yazıyı okuyan kişilerinde göreceği gibi blog sahibi kendi satın aldığı ürünleri haber vermeden alıp burda yorumlarını paylaşmıştır.Biz bu ürünü bu blog sahibine bilerek konuşarak reklam maksatlı göndermemekle beraber .Bu gibi şeyleri yapacak ne vaktimiz nede bir ideolojimiz olmadığını söylemek istiyoruz . Bu blog sahibinin ürünümüzü incelmesinden dolayı çok memnunuz .Türkiyede bilinçli alış veriş yapabilmek adına böyle blogların çoğalmasını temenni ederiz.
    Sayın adsız yorum yaptığınız ürün bir sitenin değil 1973 yılında kurulmuş bir firmanın ürünüdür .O Firmada size yazdıklarınıza istinaden kendi adıyla cevap vermiştir. www.keseal.com 0224 222 000 4






    YanıtlaSil