15 Temmuz 2012

Zayıflama hikayem-2 ayda 7 kilo

Merhaba bundan birkaç ay önce sizlere kampa girelim birlikte diye bir post yazmıştım.Benimle birlikte giren oldu mu bilmem .Zayıflama falan diyince hepiniz bir üşengeç oluyorsunuz.Neyse ben o tarihten beri tamı tamına 7 kilo verdim.Şimdi eğer kampa girelim birlikte dersem bir daha düşünürsünüz olur mu :))

Ne mi yaptım.Çok fazla çaba ve göstermesem de bazı şeyleri değiştirdim.

-İce tea içmeyi bıraktım.Normalde  gün içinde 1,5 litrelik iki şişe ice tea  ve 1-2 bardak diet kola tüketiyordum.Ice tea'yi büyük ölçüde bıraktım.İçeceğim zaman light ice tea içiyorum veya illa çok canım istiyorsa yarım şişe onu da su ile karıştırarak içiyorum.

-Daha çok su tüketmeye başladım.

-Gün içinde 10-15 dakikalık egzersizler yapıyorum.Etkisi olmaz diye düşünmüştüm.Hatta yaparken bir işe yaramıyor ki diye sızlanmıştım ama bir süre sonra basenlerimin eridiğini ,o yanlardaki simit dediğimiz bölgenin yok olduğunu gördüm.

-Canım sıkılınca hava almak için kısa yürüyüşler yapıyorum.Hı yapıyorum da bir yerlere oturup birşeyler de içiyorum yiyorum belki ama en azından vücut hareket ediyor.

-Akşamları ice tea ,kola veya diğer şekerli /şekersiz hazır içecekler yarine şekersiz çay ya da yeşil çay içiyorum.

İşte sadece ufak detaylarla  04.05.2012 tarihinden beri yani 2 ay gibi bir sürede tam 7 kilo verdim.Hiç zorlanmadan .Bu önerileri size vermekten çekinmiyorum çünkü bir tarif ,büyük kısıtlamalar veya sağlığı bozacak bir durum yok.Hatta olması gereken bu bence.

Bir daha ki kampımızda görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. Bende geçen hafta girdim kampa =) Bakmak istersen beklerim =)

    koyukirmizikd.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben de şeftalili ice tea müptelasıyım malesef. Hemen kesmem gerek. Tebrik ederim, kısa sürede baya iyi kg vermişsin. Yarından itibaren ben de denicem :)

    YanıtlaSil