22 Temmuz 2012

DIY Glitter Iphone Case

Dün gece oturdum ve kendime glitter case yapmaya karar verdim.Geçtiğimiz günlerde kendime pembe sevgilime de düz beyaz ,telefonun sadece arkasına oturan ince bir kapak almıştım.Beyaz olarak çok güzel durmadı bende bunu değerlendirip işe koyuldum.

Yapılışı oldukça basit oldu.Gereken tek malzeme simli bir oje ve kapak. Ben oje olarak yılbaşında La Senza'dan aldığım REYKJAVIK LIGHTS' ı kullandım.



Yapım aşamasında 1 kat oje sürermişçesine paralel çizgiler çektim.Aşağıdaki resim 1 kat sürülmüş hali.


Kuruduktan sonra 2. katı geçtim ve ikinci katta kuruyunca oje şişesinin içinden yeterli miktarda ojeyi kapağın üzerine döktüm ve parmağımla pürüzsüz bir görünüm vererek yaydım.

Aşağıdaki resim kapağın son hali.Yapımı kolay ve ucuz oldu.Tüm bu kapağın maliyeti 15 TL ve tam istediğim gibi oldu.

Denemeye ne dersiniz ??? :))

1 yorum:

  1. süper olmuş ben de konad'larla kılıfa baskı yapmıştım :)

    YanıtlaSil