3 Temmuz 2012

Project Pan 23

Bu project pan olayını çok sevdim o yüzden kendim de bir tane yapayım başlangıç olsun dedim.

Bilmeyenler için nedir bu Project Pan?

Project Pan bir bitirme projesi.Örneğin Project Pan 10 demek elindeki makyaj ürünlerinden en az 10 tanesini bitirmeden başka bir kozmetik malzemesi almamak demek.

Hepimizin evinde alınıp bir kenara koyulmuş tonlarca kozmetik var.İşin kötü tarafı bir süre sonra bunların varlığını dahi unutup yenilerini almamız.Genellikle her sene bir sürü makyaj veya bakım ürününü kullanım süresi geçtiği için çöpe gönderiyoruz.İşte proje bu ürünleri süreleri bitmeden göz önünde tutarak kullanıp bitirme esasına dayanıyor.

Benim Project Pan'im  -Project Pan 23 ve ilk videomla sizlerleyim.Artık ilk video hatırına katlanacaksınız :))Tam son kısımda telefon çaldığı için kayıt durdu bir sona bağlayamadım videoyu ama bir dahaki videoya artık :))

                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder