13 Mayıs 2010

Yeni cicilerim:))


Salı günü yine Palladium'daydım.Malumunuz yeni sezon gelmiş kendimi kaybetmişim gezerken.Kısıtlı bütçem olmasına hatta bütçem olmamasına rağmen içimdeki birşeyler alma isteğine dur diyemedim yine.Son karar olarak kullanışlıı olacak uygun fiyatlı parçalar almaya kara verdim ama daha sonra alacaklarımıda aklıma not ettim:))
İşte aldıklarım;
Çizgili sırtı açık bluzu ve pembe bluzu Zara'dan aldım .Pembe bluzun daha öncede beyaz rengini almıştım ve çok memnun kaldığım için bir renk daha aldım.Hırkalar ise Stradivarius'tan.Torbada biraz buruşmuşlar artık kusura bakmayın kullanmadan önce hemen ilk halleri ile paylaşmak istedim:)


Zara çizgili sırtı kurdeleli bluz: 24,90 TL  ZARA
Pembe Hırka:  19,95 TL Stradivarius  
Pembe bluz:  9,90 TL ZARA
Lacivert  Hırka: 19,95 TL Stradivarius

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder