10 Mayıs 2010

Anneler Günü Kahvaltısı @ Midpoint

Evet gün geçti Anneler günü bitti biliyorum ama tüm annelerin geçmiş anneler günü kutlu olsun:)

Sabah ailecek kahvaltıya Midpoint'e gittik , güzel bir pazar kahvaltısı yaptık .Neyse anlatacağım şey bu değil gelelim konumuza....Gittiğimizde Midpoint ekibinin mekanda bulunan tüm bayanlara çok hoş bir süprizi vardı sizlerle de paylaşmak istedim.Masalara birer birer uğrayıp bayanların anneler gününü kutladılar ve çok şık küçük paketler dağıttılar.
Paketlerin içerisinde çikolata olduğunu düşündük ama içindeki şey baya kalın duruyordu .Açmaya kıyamadım ama merakıma yenik düştüm:))

Evet kutunun içinden pırıl pırıl taşlı bir çanta askısı çıktı bana siyah denk geldi , anneme kırmızı ablamada lila rengi.. Sunumu ve düşünceli davranışıyla Midpoint bugün annelere hoş bir süpriz yaptı diyebilirim.

Beklenmedik hediyeler insanı bir anda mutlu ediyor..
Teşekkürler Midpoint

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder