19 Mayıs 2010

19 Mayıs Kampanyaları

Hepinizin bayramını kutlayarak başlamak istiyorum güne...
Bugün Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle firmalar birçok kampanya ve indirim aktivitesiyle bizlere ufak süprizler yapıyor.Eğer bugün gezip alışveriş yapmaya fırsatınız varsa kaçırmayın diyorum .İşte kampanyalar;

  • The Body Shop'ta %30 indirim fırstaı!Genclik Bayramına özel 19-23 Mayıs arası tüm cilt bakım ürünlerinde.
  • TOPSHOP'ta sadece bugün  %20 indirim fırsatı Topshop,Topman ve Miss Selfridge ürünlerinde geçerli .
  • 19 Mayıs’ta Migros Sanal Market’ten Yapacağınız İlk Alışverişte, Anında 10TL İndirim!
  • Outletim'de ise indirim yarın için düşünülmüş: %10 indirim için aşağıdaki kodu kullanmanız gerekiyor.

1 yorum:

  1. migros sanal marketten 10 tl indirim kazanmıştım ben de çok iyi oluyor sanal marketin bu kampanyaları

    YanıtlaSil