21 Ocak 2010

Şimdi zayıflama zamanı


Son birkaç gündür aynaya her bakışımda aynadan koşarak uzaklaşıyorum.Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki ne dışarı çıkmak ne giyinip süslenmek geliyor içimden kendimi eve hapsetmek istiyorum sadece.Son zamanlarda biraz olsun bu duyguyu geçirmek için üstüme hep bol şeyler giymeye başladım kendime geçen gün Gossip Girl'de Serena'nın üstünde gördüğüm fildişi düğmeli kabana benzer bir kaban aldım her yerimi kapatsın diye:(
Ama bugün karar verdim artık zayıflamanın zamanı geldi.Bir zamanlar ne kadar mutluydum,üzerime denediğim herşey mükemmel oluyordu,kendine güven tavanda mutlu mesut yaşıyordum.Şimdi ise aynaların üstünü kapatmak isteyen bir ruh hali içerisindeyim.
Yaza kadar düzenli beslenmeye ve hergün spor yapmaya karar verdim .Böylece yazın bende rahat rahat istediğim herşeyi giyip gezeceğim.Sizinde yeni kararlarınız var mı bakalım???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder