19 Ocak 2010

Kar gelmiş!!


Şimdi dışardan geldim .İstanbul'a kar gelmiş.Gerçekten buz gibi dışarısı kendimi eve zor attım .Hemen ayağıma yılbaşında hediye gelen mukluklarımı giydim hani şu evde giyilen örgü botlar var ya onlar işte.Çayımı koydum sıcak sıcak ısınıyorum bir yandan da sizlere yazıyorum .Kar olmadan kışın zevki yok bence.Şöyle lapa lapa yağacak ama hava hafif ılınacak süper:)
Kar yagınca insanın sarınıp sarmalanası geliyor işte renk renk atkılar bereler eldivenler.Kışın tadını çıkarmalı ama değil mi?
Bu arada geçenlerde missist'e baktım yeni birşeyler var mı diye.Çok şeker eldivenler şapkalar gelmiş.Eldivenlerin fiyatları 9.99 TL 'den başlıyor renk renk model model hemde .
Sokağa çıkmadan önce açıp bir bakın derim.Bilmeyenler için adres veriyorum kızlar ...

http://www.missist.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder