26 Ocak 2010

Gidilmesi gereken yerler listem

Bu aralar canım anneciğimi de alıp yurtdışına çıksam tarihi binalar arasında gezsem fotoğraf çeksem diye bir sevdam var.Bu sevda nereden çıktı derseniz giulia y los tellarini'nin barcelona şarkısının bana bu hissi yaşatması ve Barcelona'ya gitmeye heveslenmem.Bu kadar basit yani.Şarkı çok güzel gerçekten izleyenler varsa bilir Vicky,Christina,Barcelona filminin soundtrack'i.Sizi alıp oraya götürüyor sanki .1-2 günlük bir hafta sonu tatili diyorum ne güzel olur ama:)
Neyse bu Barcelona düşüncesi çıkınca ortaya baktım nerelere gidebilirim ve gitmek istediğiğm ülkelere ait bir liste oluşturdum.Tabi hepsine gidebilmek ne kadar mümkündür tartışılır ama umarın hepimize birgün buraları görmek nasip olur:)Listemi sizlerle de paylaşmak istiyorum bakın bakalım başka bir yer var mı aklınıza gelen ?

1)Barcelona

2)Roma

3)Venedik

4)Bali

5)Phuket Adaları

6)Londra

7)Paris

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder