5 Aralık 2013

Aradığım her şeyi tek bir yerde bulsam?

Her gün internet üzerinden alışveriş yapmak için onlarca site geziyoruz. Günlük kampanyalar yapan sitelerin yanı sıra tasarım ürünler satan veya çeşitli ürün satışları bulunan birçok online alışveriş sitesinine girmenin çok zaman aldığının sizde farkındasınızdır. Mesela günlük kampanyalar yapan sitelerden alışverişim sırasında hep şunu isterdim; keşke tüm kampanyalardaki aradığım ürünü tek bir yerde görebilsem, böylece istediğim şey bir elbiseyse bunun için kampanyadaki on markanın sayfasına tek tek girmeye uğraşmasam.

Çok istemiş olmalıyım ki bana yardımcı oabilecek bir site buldum. Modasor.com .....


Modasor.com için modanın Google'ı demek uygun olacaktır. Mağaza mağaza, site site gezmeye gerek kalmadan istediğim ürünle ilgili özellikleri yazıyorum ve benim için tüm mağazalardanistediğim özellikteki ürünleri bana sunuyor. Şahane değil mi ama ?

Üstüne üstlük ürünleri kendi içinde derleyip özel kategoriler altında bizlere güzel sunumlar da yapıyor.


Yılbaşına yaklaştığımız şu günlerde gece elbisesi için mağaza mağaza gezip dolaşmaktansa buradan  Modasor.com'un elbise kategorisine göz atmanızı öneririm. Ben kendime birkaç elbise beğendim bile :) Yılbaşı elbiselerinizle fotoğraflarınızı bekliyorum :)

                                          

                                           

                                     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder