8 Eylül 2013

Sephora Alışverişim 7 Eylül 2013


                                     

Bu yazıyı dün yazmıştım ama nasıl olsuğunu anlamadığım bir şekilde yazım kayboldu :( Daha önce başına gelen var mı acaba ? Nasıl oldu anlamadım ama neyse kökü bende :)

Dün akşam eve dönerken dayanamayıp şu Sephora'ya bir uğrayayım dedim.Niyetim sadece gezmekti bu sefer ama tutamadım kendimi yine daha doğrusu bu tutmuş halim :))

 Ne zamandır aklımda olan Benefit They're Real maskarayı aldım bir de Sephora glosslarda indirimdeydi 5TL 'den onları aldım.Aklımda kalan bir çok şey var metal makyaj çantaları YSL touch eclat, eyeliner pencil ve Manifesto alınacaklar listeme eklediğim ürünler. Bunca zamandır Manifesto'nun kokusuna hiç bakmamışım meğer.

Alışveriş, özellikle kozmetik alışverişi oldukça eğlenceli ve renkli. Ben esas büyük alışverişi yılbaşına saklıyorum setler en sevdiğim şeyler ya sizin ? 

                                   

                                   

1 yorum: