4 Eylül 2013

Durmak yok yola devam


Yaklaşık 1 yıldır yazdım yazıyorum, döndüm dönücem derken sizlerden ve blogumdan oldukça uzak kaldım farkındayım. Bu bir yıl içerisinde İstanbul'a geri taşındım, defalarca seyahat ettim, çok gezdim çok gördüm ama yazmaya nasıl olduysa vakit bulamadım.Şimdi hiç bahane falan bulmayacağım kendime ama ne yalan söyleyeyim hem sizleri hem blogumu hemde bu hareketli dünyayı çok özlemiştim.

Aslında dönüş yapmaya bundan 2 hafta önce Mardin seyahatine çıktığımda karar verdim.Fotoğraflar çekip daha önce görmediğim yerler ve farklı şeyler gördükçe an be an sizlerle paylaşmayı özlediğimi farkettim.

Bugünün post'u yaptığım Mardin gezisi ile ilgili olacaktı ama fotoğraflar halen gelmedi o yüzden yarın ( umuyorum :) ) sizlerle dolu dolu bir gezi yazısı paylaşıyor olacağım.

Yazılacak çok fazla şey var tahmin edersiniz ki :) Bu süre içerisinde yeni ürünler denedim, yeni şeyler öğrendim, biriktirdim de biriktirdim.Yani bu aralar tam bir bombardımana tutabilirim sizi yazılarımla :))

Şimdiden hazır olun dolu dolu geliyorum :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder