20 Nisan 2010

LATSCHENKIEFER Yorgun Bacaklar için Bacak Losyonu

Vücut bakımının önemini hepimiz biliyoruz.Peki sürekli bizi taşıyan ,pürüzsüz olsun diye uğraştığımız ama pantolonun içinde kapana kısılmış olan bacaklarımızın bakımını sizce de atlamıyor muyuz?

Bacaklar vücudumuzda özel olarak bakım yapılması gereken noktalardan biri.Bacak bakımı yapılırken normal yaptığımız temizlik işlemleri dışında yüzümüz için kullandığımız toniklerle bacaklarımızı temzileyerek sonrasında krem uygulaması yapmamız gerekiyor.Nasıl yani demeyin deneyin pamuğun üzerindeki görüntüye inanamayacaksınız.

Uzun süredir bacaklar için özel olan bir krem arıyordum.Bugün Gratis'te bu ürünü görünce heyecanla aldım.Kullandım ve gayet rahatlatıcı bir etkisi var gerçekten tavsiye ediyorum.Ürün açıklamasında şöyle yazıyor;

Campher ve menthol içeren tazeleyici bacak losyonu kan dolaşımını hızlandırır ve yorgun bacakları serinletir.Alplerde yetişen özel çam içeren baharatlı tazeleyici karışım hoş kokar ve canlılık verir.Jojoba yağı,aloevera ve Panthenol içerir.Cilt yumuşar ve bakımı yapılır.

Üstelik şuanda kampanyadaydı 1,99 TL fiyatı var.Sürer sürmez çam ve menthol kokusunu alıyorsunuz.Sadece Gratis mağazalarında satılan bir ürünmüş bu arada başka yerde yok yani.

Ben beğendim uzun süredir kullanan varsa yorumlarını almak isterim...

1 yorum:

  1. sanirim markasi franziskus burdada d&m de var bu lotiondan bir bakayim dikkatimi cekti <<<<<<,d

    YanıtlaSil