18 Nisan 2010

Gülşen'in Yeni Tarzı

Gülşen'in Ezberbozan klibini bu sabah seyrettim.Gülşen Marilyn Monroe tarzı ile yepyeni bir dönüş yapmış.Gördüğümde müzik tarzınıda değiştirdiğini düşünmüştüm ama malesef hüsrana uğradım.Tamam güzel olmuş ama bi ona baktım bi şarkıya olmamış işte...
  Gülşen sık sık tarz değiştiren bir ünlü ,bugüne kadar binbir şekilde karşımıza çıktı  ama nedense benim aklımda kalan hep o ilk çıkışını yaptığı pijamalarıyla sokakta dolaşan masum görüntüsü kalmıştı.Müzik tarzı ile olan uyumu göze almazsak bu görüntüsü ile daha kadınsı ve seksi bir görüntüsü olmuş .Aşağıya eklediğim fotolardan albüm kapağındaki görüntüsü de gayet hoş duruyor.Diğer fotoda ise sanırım photoshop yapılmadığından dolayı biraz yaşlanmış gördüm kendisini.Neyse ben sözü size bırakıyorum siz karar verin nasıl olmuş?

Bakalım Gülşen nasıl değişmiş???


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder