9 Temmuz 2012

Günün Konuğu -Shewolf Cosmo Beauty

Yine bir ara ....Yine yalnız bıraktım sizleri değil mi:( Ama düğün telaşesi vardı bahsetmiştim size o yüzden pek  online modda olamadım kusura bakmayın.Artık düğün dernek bittiğğine göre geri dönüşüm muhteşem olabilir.


Bugün sizlerinde yakından tanıdığı bir konuğum var.Aslında yazısı çok önceden hazırdı ancak ben yeni vakit bulabildim dediğim gibi.


Sizleri başbaşa bırakıyorum :))


XOXO


Merhaba ben shewolfcosmobeauty adlı bloğun yazarı Neslihan Tuğçe ;

29 yaşında bekar , çocuksuz ve mutlu :)

16 yaşımdan itibaren iş hayatının içerisindeyim.. Önce bankacılıkla başlayıp sonra finans uzmanı oldum..8 sene Finans uzmanlığı yaptım..  O ara DERYA ERGÜN Akademi'ye katılıp profesyonel makyaj dersleri alıp bazı film setleri  ve özel makyajlara katıldım hala daha katılmaya devam ediyorum ..İyi ki de katılmışım küçüklükten beri içimde olan makyaj aşkımı pekiştirdim :)  Ara da DIY projelere el attım.. Tabii kendime ve çevremdekilere sadece tasarımlar yaptım..Her ne kadar 
''Bir an önce mağaza aç'' dedilersede o kadar işin arasında olmadı .. Belki ilerde bir zamanda :) 

 OĞLAK burcunun tüm özelliklerini birebir taşıyan ,dışardan bakıldığında soğuk bir yapım ama çevremdeki sevdiklerime karşı tam tersi olan biriyim..Gerçekte soğuk değilimdir sadece haksızlık ve ukalalığa tahammülüm olmadığından sınırları çiziyorum..
Aslında çok deli dolu biriyimdir.. Yerimde durmam durdukça daralırım illa bir şeylerle uğraşmam ya da kendimi sokağa atmam lazım :) Kısacası benim her an napacağım belli olmayan bir tipim .. Bir bakmışın evde temizlik manyaklığına tutulmuşum , bir bakmışın ayağıma patenlerimi geçirmişim Caddebostan sahilinde turluyorum ,bir bakmışın şıkıdım şıkıdım giyinmiş kendimi eğlencede bulmuşum :) 

3 sene önce ite kaka bir blog açtım ..Zoraki açılımın sonunda şimdi '' iyi ki de açmışım '' diyorum.. Çok güzel insanlarla ve fikirlerle karşılaştım.. 


Bloğumun genel teması Makyaj ve kozmetik  aslında.. Bu aralar DIY projelerime de yer veriyorum.. Yakında daha farklı şeylerde ekleyerek daha geniş bir kitleye hitap etmesini hedefliyorum.. 

Ve son olarak ALIŞVERİŞ DEDEKTİFİ'ne; bloğuma ve şahsıma göstermiş olduğu ilgi ve alakadan dolayı sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder